אז האם כדאי להשביח את הנכס שלכם?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

בכל חודש מחדש אתם נהנים מהכנסה פסיבית, ומתשואה שנתית שעומדת בציפיות שלכם. עם זאת, אתם מבינים כי תוכלו להשביח את הנכס שלכם, מה שגם יאפשר לכם לגבות דמי שכירות גבוהים יותר, ובהתאם ליהנות מהכנסות ותשואה גבוהה יותר.

השבחת הנכס מעלה את ערך הנכס הקיים, כאשר ההשבחה יכולה לבוא לידי ביטוי בהרחבת הדירה, בניית מרפסת – שירות או שמש, וכיוצא בזה. אם כן, מהי הבעיה ומדוע לא כולם מוציאים את תכנית ההשבחה לפועל? משום שישנו מס שיש לשלם – היטל השבחה. אז האם כדאי להשביח את הנכס או פשוט לוותר על התענוג? 

היטל השבחה  – מה עליכם לדעת עליו?

היטל ההשבחה הינו מס שאתם נדרשים לשלם בעת שאתם מממשים את זכות ההשבחה שלכם. גובה המס הינו כ-50% מערך ההשבחה. לדוגמא: במידה והנכס שלכם הושבח בכ-100,000 שקלים, יהיה עליכם לשלם מס בגובה של כ-50,000 שקלים. 

בלימודי הנדל"ן המתמקדים גם בהשקעות נדל"ן, תלמדו גם אתם על היטל ההשבחה. קורס לימודי הנדל"ן מפגיש אתכם עם כל הסוגיות השונות העוטפות את ההשקעות – בארץ ובחו"ל. בנוסף, תוכלו לקבל טיפים להשקעה מושכלת, לגלות איך מזהים הזדמנויות איכותיות ואיך מפזרים סיכונים בצורה מושכלת. לפני שאתם משקיעים את השקל הראשון שלכם בהשקעת נדל"ן, קחו אתכם לדרך ארגז כלים הניתן בקורס נדל"ן מקיף ויסודי!

האם ישנה אפשרות לקבל פטור על היטל השבחה?

החוק מגדיר כמה מקרים ספציפיים בהם אכן ניתן ליהנות מפטור מלא. לדוגמא:

במידה וההשבחה מתבצעת במבנה המיועד לרווחת הציבור, כדוגמת מבנה חינוך, הרי שהיטל ההשבחה איננו רלוונטי. בנוסף, ישנן שכונות שיקום המוכרות על ידי הממשלה, שגם השבחה בהן איננה מחוייבת בתשלום המס ועל כן ישנו פטור מהיטל השבחה

השבחה ותשלום מס – כן או לא?

כמשקיעי נדל"ן, הרי שמה שמניע אתכם הוא להשקיע עכשיו ולקצור רווחים בעתיד. ולכן, כל עוד אתם זכאים להשביח את הנכס שלכם, כדאי לשקול זאת לחיוב. מדוע? משום שתשלום המס הינו חד פעמי, בעוד דמי השכירות שתגבו מהדיירים שלכם הינם קבועים ובלתי נגמרים – כל עוד הנכס ברשותכם. במילים אחרות: תגיעו לנקודה בה ההשקעה על ההשבחה תחזיר את עצמה, ואז תתחילו להרוויח. 

לפני שאתם מקבלים החלטה אודות השבחת הנכס, תכננו היטב את ההוצאות עבור ההשבחה, גובה המס הנדרש ובכמה כסף תעלו את שכר הדירה לדיירים. כך, תוכלו להעריך אם ההשבחה אכן כלכלית לכם, או לא.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail