איך ניתן להעלות את ערך הדירה בבניינים משותפים?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

בעת שיש בידיכם סכום כסף שאתם תוהים היכן ואיך להשקיע אותו, נדל"ן לרוב יסתמן כנתיב ההשקעה המניב והרווחי ביותר. לצד עליית מחירי הנדל"ן, ישנם דברים שתוכלו לעשות על מנת להשביח את הנכס שלכם, וכך לדרוש בעבורו יותר – גם עם דמי השכירות ובעתיד הרחוק יותר עם מכירתו.

לימודי הנדל"ן מתאימים לאלו מכם שרוצים ללמוד את רזי ההשקעות, לדעת לזהות הזדמנויות, לאתר מיקומים אטרקטיבים ולהשקיע בצורה מושכלת ונבונה. אז עד שגם אתם תירשמו ללימודי הנדל"ן שיעניקו לכם ארגז כלים, לפניכם כמה אפשרויות איך ניתן להעלות ערך של דירה.

תיקון רטיבויות, עובשים וצביעת הקירות

הדבר הבסיסי ביותר שתוכלו לעשות, הוא לשמור על תחזוקה גבוהה. ישנן דירות המוצעות למכירה, זאת בעת שמידת התחזוק שלהן מאד נמוכה. קירות מקולפים, עובשים פעילים, צבעים "עייפים" על הקירות ומה לא. אמנם שיפוץ בסיסי שכזה לא יעלה את ערך הדירה בעשרות אחוזים, אך בהחלט שמדובר על השקעה כספית שיהיה כדאי להשקיע אותה, פשוט מאחר ואתם עתידים להחזיר אותה וגם להרוויח ממנה.

החלפת ריצוף בכל הדירה

לא רק הקירות מרמזים על הזנחה ועל רצונם להשתקם, אלא שגם המרצפות בבית. במידה והריצוף בדירה ישן, ישנם אריחים שבורים, אריחים "רוקדים" וכיוצא בזה, עליכם להחליף את הריצוף. בעת שאתם מעוניינים להשכיר נכס או למכור אותו, אתם צריכים להציג אותו בפני השוכר או הרוכש הפוטנציאלי במצבו האידיאלי. כך, אתם גם ממנפים את סיכוי סגירת העסקה, וגם יכולים לדרוש יותר בעבור הנכס.

התקנת מעלית ביתית

התקנת מעלית חדשה היא דבר נוסף שתוכלו לעשות. במידה ואתם מתגוררים בפנטהאוז בבניין כאשר בדירה ישנם כמה מפלסים, התקנת המעלית תוכל להעלות משמעותית את ערך הנכס שלכם. שנים רבות מעלית בתוך דירות הייתה נחשבת למותרות, אך כיום היא מסתמנת כשדרוג חיוני שאיש לא רוצה לוותר עליו. ככל שמתבגרים, הצורך במעלית שמקלה על ההתניידות בין קומות הדירה הופכת קריטית יותר, ולכם ישנה אפשרות לענות על הצורך הזה – בפני השוכרים או הקונים.

העלאת ערך הדירה – במה באמת כדאי להשקיע?

לפני שאתם ממהרים לשפוך כספים על שיפוצים ושדרוגים, חשוב להבין: לכל דירה יתאימו עבודות שונות, זאת בהתאם לקהל היעד שלה (משפחות/זוגות צעירים/סטודנטים), התקציב שלכם, ההחזר הצפוי על ההשקעה וכן הלאה. לאורך לימודי נדל"ן, תוכלו גם אתם ללמוד איך לבצע מהלכים שכאלו ולצאת נשכרים.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail