איך תמצאו מתנה אידיאלית לעובדים ותעמדו בתקציב השנתי?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

על מחלקות משאבי אנוש למצוא מתנות מקוריות ומכבדות אשר עומדות בתקציב שהוגדר. במאמר זה אנו נסביר איך תוכלו גם לעמוד בתקציב וגם לקנות מתנה ראויה לעובדים. כמו כן, נציע לכם מספר מתנות מקוריות עבור העובדים במחירים משתלמים. 

הכנת תקציב שנתי הכולל את המתנות לעובדים

הכנת תקציב שנתי בחברות עסקיות וארגונים הוא אחד התהליכים החשובים ביותר במחלקות משאבי אנוש. מחלקות אלו רוצות להפתיע את העובדים במתנות יפות בחגים ובאירועים חשובים. כמו כן, ידוע כי מתנות לעובדים יוצרים סולידריות וגאוות יחידה, כך שהעובדים נהנים להמשיך לעבוד במקום עבודתם לאורך זמן. כדי שגם אתם תעשו זאת נכון ותוכלו להפתיע את העובדים שלכם, עליכם להכין תקציב שנתי הכולל את כל האירועים והמתנות אשר תזדקקו להם במשך השנה. תכנון תקציב שנתי מראש יעזור לכם בבחירת המתנות והזמנתן. 

ניהול סיכונים בתקציב שנתי עבור מתנות לעובדים

סביבה עסקית היא סביבה המשלבת תחומים רבים שיש לחשוב עליהם לאורך זמן ולהכשיר מספר אנשים באמצעות קורס ניהול סיכונים שידעו להעביר את התחום הזה במחלקות השונות כמו המחלקה הפיננסית, אבטחת המידע, משאבי אנוש ואפילו מתנות עבור העובדים בחגים, ימי הולדת ומתנות עבור היולדת. כך לדוגמא, בנושא של מתנות לעובדים, קורס ניהול סיכונים ילמד את העובדים לבחור כמות מתנות מסוימת בתקציב שנתי קבוע אשר מתאים עבור הארגון ולא מציב אותו בחריגה כספית ממה שהוגדר. זוהי חשיבה לטווח ארוך שמצריכה הכשרת מנהלים בדרגים שונים באמצעות קורס ניהול סיכונים. 

מתנות קטנות לעובדים שכיף לקבל לאורך השנה 

אחד הדברים שעובדים מאוד אוהבים זה להרגיש שייכים למקום עבודה מסוים. יצירת חוויה כזו לעובד יכולה להיעשות באמצעות מתנות קטנות ממותגות. ניתן לדוגמא לקנות לעובדים כוס טרמית עם כיתוב של השם. החוויה בארגון תהיה שכל העובדים יסתובבו עם כוס הקפה הטרמית שלהם בכל בוקר וירגישו את אותה החוויה יחד. מתנות קטנות נוספות שתמיד מפתיעות את העובדים וכיף לשים על השולחן במשרד הם צנצנות שוקולד, סוכריות או אפילו פיצוחים.

מתנות לחגים עבור העובדים

מתנות לחגים עבור העבודים הן מתנות שלרוב מקשרים אותם לסממני החג. כך לדוגמא, מתנות לראש השנה יכולות לכלול דברים אשר עשויים מדבש. מארז עוגיות דבש, צנצנות דבש קטנות ממותגות וליד תפוח או מארזים גדולים יותר המכילים מספר פינוקים כמו יין, שמן זית, דבש וריבה. בדומה לכך ניתן לבחור מתנות לעודים עבור כל חג מראש ולהתאים אותם כמובן לתקציב השנתי שהכנתם מראש. טווח המחירים בדרך כלל יתחיל בעלויות של שמונה שקלים ליחידה ויעלה בהתאם על פי סוג המארז לכיוון ה- 120 שקלים, תלוי בסוג המתנה שבחרתם.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail