היתרונות שיש עם השקעה במגורי סטודנטים

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

אז אולי אתם סיימתם את התואר הראשון שלכם לפני מספר שנים, אך המבחן האמיתי שלכם הוא כעת: היכן כדאי להשקיע את כספכם בנדל"ן? המגמות האחרונות מסמנות את מגורי הסטודנטים כאפשרות לא רעה בכלל. ישנן אפשרויות השקעה בחו"ל, כמו גם השקעה בתוך ישראל. לפניכם, היתרונות שבהשקעה במגורי הסטודנטים:

בארץ או בחו"ל – היכן אתם תרצו להשקיע את כספכם?

משקיעי הנדל"ן מחפשים שוב ושוב את נתיבי ההשקעה הכדאיים ביותר. בסופו של דבר, השורה התחתונה מסתכמת בגובה התשואה, ובצפי ההתפחות. כשמתמקדים על הרעיון של השקעה במגורי סטודנטים, מגלים במהרה כי מדובר על אחד מנתיבי ההשקעה הראויים ביותר. לאורך לימודי השקעות נדל"ן, תוכלו גם אתם ללמוד היכן הכי כדאי להשקיע, ובעיקר איך מזהים הזדמנויות.

האפשרות להשקיע במגורי הסטודנטים רלוונטית גם בארץ וגם בחו"ל, כאשר השקעה שכזו בחו"ל מסתמנת לעתים כרווחית יותר. במידה והחלטתם להשקיע בחו"ל, כדאי בהחלט לשים את הדגש על הדברים הבאים:

  • מדינה דוברת אנגלית לטובת ניהול ההשקעה
  • יעד במרחק טיסה קצר

כיום, לא מעטים אלו הבוחרים להשקיע במגורים סטודנטים בצפון אנגליה לדוגמא, שם ניתו להגיע לתשואות יפות, תוך שסכום ההשקעה הנדרש נוח ונגיש.

חוזה השכירות הינו ארוך ויכול להגיע גם לכ-3 שנים

מעבר להון העצמי הנמוך יחסית הנדרש והתשואה הגבוהה, כדאי להסתכל גם על פרמטרים אחרים. כך לדוגמא, במידה ותחליטו להשקיע במגורי סטודנטים, אתם יכולים ליהנות מראש שקט ומחוזי שכירות ארוכים יחסית. סטודנטים המעוניינים במגורים, לרוב גם מעוניינים באותה הדירה לאורך כל תקופת הלימודים שנעה בין שלוש לארבע שנים. סטודנטים הממשיכים לתארים מתקדמים אף זקוקים למענה ארוך יתר. מה יוצא לכם מזה?

  • אינכם צריכים לחפש שוכרים חדשים בכל שנה
  • הכנסה קבועה בכל חודש – הדירה לא נשארת ריקה
  • מגורי סטודנטים זוכים דרך קבע לביקוש

תמיד יהיה ביקוש לדירת ההשקעה שלכם

מגורי סטודנטים חייבים להיות קרובים למוסדות הלימוד, גם אם החלטתם להשקיע בארץ וגם אם בחו"ל. למרחק גיאוגרפי קצר יש יתרון מובהק, וסטודנטים המבלים את מרבית שעות היום שלהם במוסד הלימוד, יעדיפו לגור כמה שיותר קרוב אל המקום בו הם לומדים.

כשאתם בוחרים בדירת השקעה שקרובה אל מוסד הלימודים, אתם מעלים את ערך הדירה ויכולים גם ליהנות מביקוש רב לדירה דרך קבע. מוסד הלימודים נשאר קבוע במקומו, כאשר בכל שנה מצטרפים אליו עוד אלפי סטודנטים שהם פוטנציאל להיות הדייר הבא שלכם.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail