השקעות הנדל"ן הרווחיות ביותר בשנת 2020

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

מעולם לא עסקתם בתחום הנדל"ן, אך יצא לכם לשמוע עליו רבות כאשר רכשתם את הדירה הראשונה שלכם, כאשר חברים סיפרו לכם שהם משקיעים במספר דירות או שקראתם על כך כתבה והבנתם שמדובר בתחום מאוד רווחי. אז כל מה ששמעתם הוא בהחלט נכון, מדובר בהשקעות רווחיות ואף בטוחות עבור כולנו. אבל איך מתחילים? בקושי הצלחתם לקנות את הדירה הראשונה שלכם. כמו בכל תחום, גם תחום השקעות הנדל"ן מתבסס על ידע וגם על פרמטרים של השוק עצמו. כל אחד יכול כיום להשקיע בנדל"ן, אך חשוב שיהיה לו את הידע שאותו רוכשים בקורס נדל"ן איכותי.

השקעות נדל"ן באזור של סטודנטים

אחת מהשקעות הנדל"ן הטובות והבטוחות היא באזורים בהם יש אוניברסיטה או מכללה. לרוב מדובר בדירות יחסית ישנות שעלותם בשוק נמוכה. כך למשל ניתן להשקיע בדירות באזור באר שבע ליד האוניברסיטה. מדובר בדירות שעלות קנייתם מגיעה קרוב לחצי מיליון, סכום שקל יותר להגיע אליו מאשר סכומים מעל למיליון באזורי מגורים חדשים. היופי בדירות אלו שניתן להשכיר אותן מאוד מהר, תמיד יהיו סטודנטים שיחפשו את הדירות הללו וההשקעה חוזרת אליכם יחסית באופן מהיר.

השקעות נדל"ן בחנויות ומשרדים

אפיק השקעות נדל"ן נוסף הוא השקעה בחנות או מספר משרדים. לרוב העלות של מקומות אלו באזורים מסוימים תגיע ל-250- 350 אלף שקלים וגם באפיק זה תמיד יש ביקוש להשכרה. זו בהחלט השקעה בטוחה אשר תחזור אליכם דיי מהר ובסכומים האלו הרבה יותר קל להגיע אליה.

אוסף של השקעות נדל"ן יוצרות ביטחון כלכלי לאורך זמן

אנו כאנשים מחפשים יציבות כלכלית למשך שנים. רובנו עובדים קשה יום יום על מנת לפרנס את המשפחה ולהגיע בגיל הפנסיה למצב שיש לנו ביטחון כלכלי מכספי הפנסיה שצברנו. אך אם אתם מעוניינים בביטחון כלכלי אמיתי לכל החיים, דאגו לעצמכם לדירות להשכרה. דירות להשכרה יבטיחו לכם הכנסה חודשית בטוחה וכמו שאומרים, המרבה בנכסים, הרי זה משובח.

איך אדע שאני משקיע בנכסים טובים שיניבו לאורך זמן?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את שוק הנדל"ן. הכרות עם שוק הנדל"ן מצריך לעבור קורס נדל"ן מקצועי. זהו קורס יחסית קצר, ללא תנאי קבלה שכל אחד יכול כיום לעשות, אם לצורך ידע כללי ואם לצורכי השקעה. קורס נדל"ן טוב ייתן לכם ידע על השקעות טובות, אזורים טובים, חוקים וכללים חשובים ותנאי מימון מול הבנקים.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail