יתרונות להשקעה במשרדים

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...
קורס השקעות בנדל"ן

כמשקיעי נדל"ן, פתוחה בפניכם האפשרות להשקיע בנדל"ן מסחרי או בנכסים המיועדים לשוכרים פרטיים. אז רגע לפני שאתם בוחנים נכנסים, מחשבים תשואות ובודקים אפשרויות מימון, הכירו 3 יתרונות בולטים להשקעות במשרדים:

1.חוזה שכירות לטווח הארוך

כבעליו של נכס, אין עוד דבר שתוכלו לרצות בו יותר מאשר חוזה שכירות ארוך טווח. כל עוד היה ברשותכם נכס פרטי, הרי שהייתם מעדיפים לחתום על חוזה שכירות קצר יחסית, זאת על מנת שתמיד תהיה לכם האפשרות לעשות בו שימוש אחר כרצונכם (מעבר שלכם לנכס, לאפשר לילדכם להתגורר בו וכיוצא בזה). עם זאת, מאחר ומדובר על נכס מסחרי שכך ישאר ייעודו (ככל הנראה), הרי שככל שתחתמו על חוזה שכירות ארוך יותר, כך יותר טוב.

חברות מחפשות להשתקע במשרדי קבע, תוך שהאינטרס שלהן הוא להיות בכמה שפחות תנועה. חוזי שכירות שכאלו נחתמים לרוב במינימום ל-5 שנים, כאשר לעתים גם ל-10 שנים. 

מה יוצא לכם מחוזה שכירות ארוך טווח?

  • שקט נפשי לטווח הארוך – ישנה הכנסה פאסיבית קבועה
  • אפס התעסקות בחיפוש שוכרים חדשים חדשות לבקרים

2.אתם יכולים לדעת מי עומד מולכם

כשאתם בוחרים לרכוש משרדים להשקעה, אתם יכולים להיות שקטים כי תשכירו את הנכס שלכם לחברה שתדעו עליה לא מעט. לדוגמא: כל עוד הייתם משכירים נכס פרטי, הרי שאתם לא תמיד יכולים לדעת מי עומד מולכם (עד כמה הבן אדם אמין, מה העבר שלו וכן הלאה). עם זאת, מאחר ומדובר על חברה, תוכלו רק עם הקלדת שם החברה במנוע החיפוש גוגל, לקרוא עליה לא מעט. כך, תוכלו תוך שניות לדעת מהו המוניטין שלה, האם יש לה חובות, באילו היקפים היא עובדת וכן הלאה.

3.ביקוש רב למשרדים

המציאות היא שחברות צריכות משרדים בכדי לעבוד מהם. המשמעות היא שהביקוש לנדל"ן מסחרי מסוג משרדים, כמעט תמיד יהיה קיים. מובן כי עליכם לבצע עבודות מקדימות במטרה לאתר את המשרד האידיאלי ביותר, אך באופן כללי – מדובר על השקעה נבונה. בעת שעושים את השידוך בין חוזה השכירות הארוך ובין הביקוש שיש למשרדים, מבינים כי השקעה שכזו יכול להניב לכם לא מעט.

מה חשוב לבדוק טרם רכישת הנכס?

  • הבטיחו כי הנכס נמצא בלב אזורי הביקוש
  • העדיפו לרכוש משרד שכבר נמצא באזור משרדים
  • חשבו היטב את התשואה הצפויה לכם
צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail