להשקיע בנדל"ן בחו"ל – איך עושים את זה נכון?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

ככל שתבצעו יותר בדיקות מקדימות, כך תוכלו להבין בעצמכם האם מדובר על השקעה שמתאימה לפרופיל שלכם כמשקיעים, או שלא. השקעה בחו"ל אמנם כוללת בתוכה לא מעט אתגרים, אך גם לא מעט הזדמנויות אטרקטיביות. עם בחינת אפשרויות השקעה בחו"ל, העניקו גם אתם חשיבות לפרמטרים הבאים:

  • שעות הטיסה המפרידות ביניכם ובין הנכס
  • סוגיית המיסוי המקומי
  • מחירי הנכסים
  • צפי עליית המחירים

המרחק בין הבית ובין נכס ההשקעה

קחו בחשבון כי השקעת נדל"ן לא נחתמת ביום אחד. לפני שאתם מסמנים על המפה את יעד ההשקעה הבא שלכם, כדאי שגם אתם תיקחו בחשבון את המרחק שבין ישראל ובין המקום בו אתם רוצים להשקיע. מדוע? משום שאתם עתידים לטוס אל יעד ההשקעה מספר פעמים, וזאת עוד לפני שהנכס בו אתם מתעניינים, שלכם. זמן שווה כסף, כך שכדאי לקחת בחשבון את "המסע" בדרך ליעד הסופי:

  • צעד ראשון: נסיעות לטובת היכרות עם הסביבה המקומית
  • בשלבים מתקדמים: סיור בשכונות ובחינת נכסים
  • לקראת הרכישה: פגישה עם הגורמים הרלוונטים

כן חשוב לדעת, כי עיקר המאמץ שלכם יהיה טרום רכישת הנכס. לאחר שהנכס נרכש, הוא עובר לרוב לניהול של חברת אחזקה מקומית שדואגת לכם לכל הנדרש. 

המיסוי המקומי

אחד הדברים החשובים ביותר: סוגיית המיסוי. ישנן מדינות שמעודדות השקעות זרות, בעוד ישנן מדינות שקצת פחות. חשוב מאד להכיר לעומק את מדיניות המיסוי המקומית והרלוונטית אליכם. ידע שווה כוח, ובמקרה הזה הידע שלכם יתורגם להמון כסף – כזה שישאר לכם בכיסים או יעבור לקופות המדינה שבה אתם משקיעים. מתעניינים אודות השקעה בארצות הברית לדוגמא? עשו מחקר מקיף אודות מיסוי נדל"ן בארה"ב.

מחירי הנכסים והתשואה הצפויה

המוטיבציה המניעה ישראלים רבים להשקיע בחו"ל, היא מחירי הנדל"ן. ואכן, להשקיע בישראל זה להשקיע המון כסף, וכיום בחו"ל ישנן אלטרנטיבות ראויות בהחלט. מחירי נכסים נמוכים לבדם אינם מביאים עמם את הבשורה: השורה התחתונה היא התשואה הצפויה לכם, כך שכדאי לשקול כל פרמטר ואלמנט המשפיעים על איכות וכדאיות ההשקעה שלכם. 

צפי לעליית ערך הנכסים

לצד מחירי הנכסים, העניקו חשיבות גם לצפי עליית הערך. בסופו של דבר, עם השקעת הנדל"ן אתם רוצים להפוך את הכסף שלכם ליותר כסף. אז לצד מחירים אטרקטיבים ותשואה נאה, נסו להבין האם אתם משקיעים בעיר מתפתחת עם תחזיות מחמיאות ועם ביקוש שעתיד לגדול. נסו ללמוד מתקדימים שונים, אך גם מאנשי מקצוע מקומיים שיכולים לחלוק מהידע והניסיון שלהם.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail