מה חשוב שתדעו על קורס נדל"ן ?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

נדל"ן כיום נחשב לאחד התחומים הטובים ביותר, עם הביקוש הגדול ביותר וגם להשקעות הבטוחות ביותר שקיימות כיום. רבים היו רוצים לדעת את רזי המקצוע. הרבה פעמים המחשבה היא שעיסוק בנדל"ן הוא השכרת דירה אחת או שניים, אך למעשה עיסוק בנדל"ן הוא הרבה יותר מזה. כאשר עוסקים בנדל"ן חשוב לדעת את התחום היטב כדי להגיע לתוצאות טובות וסכומים גבוהים וחלילה לא להגיע להפסדים.

למי מתאים קורס בנדל"ן?

לעסוק בנדל"ן זה בעצם לעסוק באחד התחומים המבוקשים ביותר כיום. בראש ובראשונה קורס בנדל"ן מתאים לכל אחד שחשב אי פעם לשפר את הכנסתו על ידי השקעה בדירה נוספת. כמו כן הוא קורס מצוין לכל מי שרוצה לעסוק בנדל"ן כמקצוע או בתיווך דירות. אך חשוב מאוד כמו בכל תחום לימודים לבחון מספר דברים על מנת לראות האם זה מקצוע שמתאים לכם. כדי להשקיע בנדל"ן יש צורך בסכומי כסף זמינים. אם יש לכם סכום כסף גדול שניתן להשקיע בקניית דירה נוספת שלא תשמש למגורים עבורכם, כדאי לכם לעשות קורס נדל"ן. דבר נוסף שיכול לתת לכם עומק למקצוע זה אם אתם מגיעים מתחומים קרובים כמו שמאות מקרקעין או תיווך ואז קורס בנדל"ן יתן לכם ידע נוסף ומקצוע נוסף להרחיב בו. 

מה לומדים בקורס נדל"ן?

תחום הנדל"ן הוא רחב מאוד, יש בו נושאים רבים הקשורים לכספים והיטלים בעת קניית דירות להשקעה, כמו כן הרבה היבטים משפטיים, תקנות וחוקים שחייבים לדעת ותוכניות עיריה שחייבים להכיר. הסטודנטים לנדל"ן ילמדו את כל הנושאים הללו ועוד נושאים חשובים רבים אשר יקנו להם ידע מספק ונחוץ על מנת לעסוק במקצוע. כמו כן ילמדו הסטודנטים איך להתחיל ולהיות יזם בתחום, שזהו נושא מרתק בפני עצמו. לימודי הנדל"ן הם קצרים יחסית ומתפרסים לרוב על מספר חודשים מועט ובמפגשים חד שבועיים. אלו לימודים נוחים מאוד אשר מתאימים גם לאנשים עובדים. קורס נדל"ן הוא קורס שניתן לעשות גם בשעות הבוקר וגם בשעות הערב ולכן הוא יכול להתאים לקהל יעד יחסית רחב. קורס נדל"ן לרוב מתחלק לשני מסלולים, האחד הוא תחום היזמות אשר יכשיר אתכם להיות יזמי נדל"ן. אלו לרוב הקורסים הארוכים יותר ויש בהם נושאים רחבים מאוד שיש לדעת. המסלול השני יכשיר אתכם להיות מתווכי נדל"ן. אלו הקורסים הקצרים יותר בתחום. בסוף לימודי התיווך, תצטרכו לגשת למבחן הסמכת מתווכים אשר ניתן לעשות קורס נוסף בנפרד שיכין אתכם היטב למבחן.

קורס נדל"ן מהלמידה אל השטח

על מנת להכשיר אתכם בתחום כמו שצריך, ברוב קורסי הנדל"ן יש שיעורים ספציפיים בהם יוצאים אל השטח, רואים מספר נכסים עם נתונים שונים, ומנתחים אותם יחד עם המרצה. אלו שיעורים חשובים במיוחד מהסיבה שהם עוזרים לסטודנטים להכיר את התחום מקרוב. בתחום הנדל"ן הפרקטיקה היא חשובה מעין כמוה, זהו מקצוע אשר בבסיסו רוב שעות העבודה הן בשטח לא רק בתקופת הלימודים. מפגשים מסוג זה תורמים רבות לסטודנטים בתחום ומכינים אותם היטב לעבוד בתחום זה מיד בתום הלימודים.  

האם יש עבודה בתחום?

עסקאות נדל"ן בישראל הן העסקאות המשתלמות ביותר כיום. זהו ענף רווחי מאוד אם עושים אותו נכון. מספיק שיש לכם כ- 200 אלף שקל פנויים לרכישת נכס ראשוני או לקיחת משכנתא על מנת להשקיע בנדל"ן נוסף מעבר למגוריכם. כאשר משכירים נכס להשקעה התשואה יכולה להיות גדולה בהתאם כמובן לנתוני הנכס. כמו כן, לתחום יש תחומים קרובים אשר גם בהם יש ביקוש גדול לעבודה כמו תיווך. קורס נדל"ן יכול לתת למתווכים ידע רחב מאוד אשר גם בו יוכלו להרוויח לא רע. 

לסיכום, תחום הנדל"ן הינו אחד התחומים הרווחיים ביותר במדינת ישראל, יש עבודה רבה בתחום זה ושני מסלולים סופר מרתקים בקורסי הנדל"ן אשר יש להם היצע רחב בשוק העבודה כיום. לימודי הנדל"ן הם לימודים מרתקים ונלמדים בהם נושאים מגוונים הכוללים חוק, משפט, יזמות ועסקים. כמו כן הם לימודים נוחים אשר מתאימים לאנשים עובדים ולמעשה לכל אדם שרוצה להרחיב את הידע או לעסוק במקצוע.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail