מה כדאי לדעת כאשר רוכשים דירה להשקעה?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

משקיעים פרטיים לרוב ירכשו דירה אחת או שתיים, ישכירו אותן ויהנו מסכומי כסף אשר שווים בחלק מן המקרים למשכורת ממוצעת במשק או לחציה. כאשר מדובר באדם הפרטי, זהו שוק יחסית רגוע, צריך לדעת לבחור את הדירה הנכונה, במקום הנכון על מנת לקבל ממנה תשואה טובה. לפניכם, מספר דברים חשובים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם משקיעים בנדל"ן:

בחינת העסקה

כמו כל עסקה שאנו סוגרים, כך גם בענף השקעות הנדל"ן, חשוב לשים לב שאנו עושים עסקה טובה ורווחית לנו. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לקרוא את המידע על הבניין והדירה במחלקת ההנדסה בעיריה. במחלקת ההנדסה תוכלו לבקש את תיק הבניין ולקרוא בו מידע חשוב אודות הנכס. תוכלו לבדוק חריגות בניה, צוי הריסה במידה ויש, תמ"א 38 ועוד פרטים חשובים מאוד שכדאי שתדעו לפני קניית הנכס להשקעה. דבר נוסף שכדאי לבדוק לפני קניית הנכס הוא מצבו הפנימי. לעיתים אנו נראה דירות למטרת השקעה אשר מחירן זול ממחיר השוק. לעיתים תעבור בכם המחשבה לקנות את הדירה, לשפץ מעט ואז להשכיר אותה במחיר גבוה יותר. זו טעות נפוצה שלא כדאי להתפתות אליה. שיפוץ דירה קיימת עלול לעלות לכם יקר מאוד, כך שיקח הרבה מאוד זמן עד שדירה זו תניב לכם תשואה. הדבר הנכון לעשות הוא למצוא דירה במצב טוב אשר לא זקוקה לשיפוץ. דירה כזו תוכלו להשכיר ישר לאחר הקניה והתשואה לא תאחר לבוא. דבר נוסף שחשוב לבדוק בעת קניית דירה להשקעה הוא סביבת הנכס. נכס אשר קרוב למרכז קניות, מרכזי ציבור קרובים, גני ילדים, בתי ספר ותחבורה ציבורית יהיה נכס אשר יושכר מהר יותר ועלותו תהיה גבוהה יותר ואם מדובר בנכס אשר נהנה מכל אלו וגם נמצא בסביבה שקטה סביר שיניב לכם לא רע. 

עלויות בעת קניית נדל"ן להשקעה

כאשר אנו חושבים על קנית נדל"ן להשקעה, לרוב נחשוב שאנו נשלם את סכום הדירה ובזה מסתכם הנושא. בנושא הכספים והעלויות בעת קניית נדל"ן חשוב לרדת לפרטים ולהבין שיהיו לכם עלויות נוספות שיתווספו לדירה. לכן בעת חישוב של השקעות נדל"ן כדאי להכניס גם את העלויות הנוספות. 

משכנתא

חלקנו יקחו משכנתא בנקאית על מנת להשקיע בנדל"ן. בהשקעות נדל"ן טובות, עלות המשכנתא לעיתים גבוהה ואנו נשאף לקבל את התנאים הטובים ביותר עבורה. בעניין זה אנו ממליצים לקחת יועץ משכנתא. יועצי המשכנתאות הם מומחים בנושא ויוכלו לעזור לכם להגיע למשכנתא עם התנאים הטובים ביותר. אנו ממליצים לא לחסוך בעניין זה. 

עורכי דין למקרקעין ושמאים

כאשר רוכשים השקעות נדל"ן יש צורך גם בעו"ד למקרקעין וגם בשמאי. עורך הדין אשר עוסק במקרקעין ילווה את העסקה מתחילתה ועד סופה. חשוב לקחת עו"ד מומחה בתחום, בעל ניסיון אשר מכיר היטב את סכומי הכסף אשר מתווספים בעת קניית דירה להשקעה כמו היטל השבחה, דמי היוון, דמי הסכמה, פרסלציה במידה ומדובר בבית פרטי, ועוד עלויות שאנו, אשר לא עוסקים בתחום פחות יודעים על קיומם. עו"ד טוב יוכל לעשות לכם סדר בכל המושגים הללו. כמו כן, בעת קניית דירה וקבלת משכנתא תצטרכו לגשת לשמאי. חשוב לדעת שאין סיבה וצורך לפנות לשמאי מטעמכם מהסיבה שבסופו של דבר מי שיקבע את גובה המשכנתא שתוכלו לקחת הוא השמאי של הבנק. אנו ממליצים לבדוק על שמאי טוב אשר עובד עם הבנקים ולפנות אליו בנושא זה. 

עמלות מתווכים בהשקעות נדל"ן

לאחר שעברתם את כל השלבים, הנכס בידיכם ואתם מוכנים להשכיר אותו, המטרה שלכם כעת היא להשכיר אותו כמה שיותר מהר על מנת לקבל ממנו תשואה ולהתחיל להחזיר את ההשקעה שלכם. רבים ינסו להשכיר את הנכס באופן עצמאי וחלק מכם יפנו למתווכים. מתווכים לוקחים עמלות על עבודתם והם ישקיעו בהשכרת הנכס ככל שבעל הנכס יהיה מוכן לתגמל אותם בעמלת תיווך גבוהה. לרוב מתווכים יקחו בין 1% ל- 2% מהעסקה וכמו בכל ענף, היכן שמשלמים יותר טוב ההשקעה תהיה מתגמלת יותר. לכן זיכרו את מטרתכם ההתחלתית והשקיעו במתווך איכותי שיעזור לכם להשכיר את הנכס במחיר הגבוה ביותר.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail