סוגי נדל"ן בישראל והעלות הממוצעת שלהם

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

נכס משלך: חלום של זוגות צעירים

זה לא סוד שמחירי הנדל"ן בישראל עולים עם הזמן בכל האזורים בארץ. זוגות צעירים רבים אשר מעוניינים בנכס ראשוני, שוקלים את צעדיהם ואיפה הכי כדאי להשקיע את ההון העצמי שלהם וכספי המשכנתא. בישראל יש כיום מספר סוגי נכסים וסוגי בניה שניתן לחשוב עליהם, רק חשוב לקבל את הידע הנכון בנושא. ידע מסוג זה ניתן ללמוד בצורה מקצועית וטובה בקורס לימודי נדל"ן איכותי.

בניית בית קרקע

אם אתם זוג צעיר ונפלה בחלקכם האפשרות לקבל שטח אדמה במחיר נמוך, לרוב זה יקרה בקבלת ירושה או מצבים בהם רוצים לאכלס מקום כלשהו ומוכרים אדמות במחירים נמוכים מאוד, תוכלו לבנות בית קרקע על אדמה זו. בית קרקע בגודל מצוין עבור משפחה יכול להיות בית של 150 מטר מרובע. נשאלת השאלה כמה עולה לבנות בית 150 מטר? עלות הבניה תלויה בעיקר בבחירת דרך הבניה. כיום בעלות של מיליון שקלים ניתן לבנות בית 150 מטר מרובע, רק בניה ללא תשלומי מיסים. לעיתים זו תהיה בניה קלה. יש לברר לפני כמה עולה לבנות בית 150 מטר בבניה קלה ובבנית בטון רגילה ולהחליט מה יותר נכון עבורכם.

קניית דירה על הנייר

דרך נוספת לקניית נדל"ן בעלות נמוכה יותר מהרגיל היא לקנות דירה על הנייר. לרוב יהיה מדובר במחירים שנמוכים יותר בכמה מאות אלפי שקלים וזה יכול לחסוך לכם כסף רב. חשוב מאוד לשים לב שאתם קונים דירה כזו בפרויקט מוכר ומקבלן מוכר.

קניית דירה באזורים ישנים

דרך נוספת לקנית נכס ראשון היא לקנות בתים ישנים יותר בעלות נמוכה, להשכיר אותם או לגור בהם תקופה ולאחר זמן מה לשפר את הדיור. זו דרך מצוינת עבור זוגות שהתקציב שלהם עבור דירה הוא מאוד נמוך.

קניית דירה חדשה מקבלן

עוד דרך אפשרית היא קניית דירה חדשה מקבלן. כיום המחירים נעים בין מיליון מאתיים למיליון שמונה מאות תלוי באזור המדובר ובקומה של הבניין. דירות גבוהות יותר יעלו יותר. אם אתם בעלי תקציב נמוך, קנו את הדירות הנמוכות יותר. אלו למעשה דירות קבלן מוכנות שניתן לבוא לראות ולקנות לפי טעמכם.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail