פרויקט נדלן – השקעה כדאית?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...
פרויקט נדל"ן

פרויקט נדלן – השקעה כדאית?

כן, כולנו מקטרים על המצב במדינה, אבל העובדות מדברות בעד עצמן: אנשים נוסעים לחו"ל, הבניה בתאוצה מתמדת, שוק הנדל"ן מתפתח בקצב מואץ וקבוע, וממש בכל שבוע אנחנו מתבשרים על עוד פרויקט נדלן שיוצא לדרכו. כך שכרגע, השקעת נדל"ן נראית אחת מהאופציות הטובות ביותר להשקעה שעומדות בפני מי שהפרוטה מצויה בכיסו.

 

יתרונות פרויקט נדלן כהשקעה

רכישת דירה לצורך השכרתה בעבור דמי שכירות חודשיים נחשבת כיום לאחת הדרכים הנפוצות לקבלת סכום חודשי קבוע (מעין "קצבה" חודשית, אם תרצו), ולכן, אנשים רבים מתייחסים אליה כאל סוג של קרן פנסיה מניבה, הבטוחה בהרבה יותר מקרנות הפנסיה והגמל האחרות הקיימות כיום בשוק. כלומר, הם רוכשים דירה נוספת על ידי לקיחת משכנתא, במשך שנים מספר, שכר הדירה המתקבל ממנה משמש לכיסוי המשכנתא או ההלוואה שנלקחה, ולאחר סיום התשלומים על הדירה, כל אגורה המתקבלת משכר הדירה מהווה הכנסה נוספת לכיסו של בעל הדירה. כך, הופך פרויקט נדל"ן, בעצם, לתוכנית חיסכון המשתלמת עבור חלק מהמשקיעים.

 

האם השקעה מסוג זה מתאימה לכל אחד?

לא בהכרח. רכישת נכס לצורך השכרתו (בין אם מדובר בנדל"ן למגורים או בנדל"ן עסקי) מעמידה את הרוכש בעמדת "בעל הבית" ומשיתה עליו חבויות משפטיות מסוימות, אשר אינן, בהכרח, מתאימות לאופיו ולאורח חייו של כל אדם. מצופה ממנו, כבעליו של הנכס, למשל, לשאת באחריות לתיקונים שונים הנדרשים בנכס, להזמין בעלי מקצוע ולפתור בעיות (למשל, סכסוכי שכנים), וכל זה, ברוב במקרים ב"שלט רחוק", מאחר והוא-עצמו איננו מתגורר בנכס. כאשר המשכיר והנכס אינם מצויים באותה עיר (ובמרבית המקרים, זה כך, מאחר והדירות בפריפריה ובערי הלוויין זולות יותר ולכן נרכשות לצורך השקעה, אבל בעלי הממון עצמם, לרוב, אינם גרים שם, אלא בערים גדולות ומרכזיות), הדבר ידרוש מבעל הנכס להגיע לנכס מספר פעמים, כשפירושה כל הגעה כזו הוא זמן וכסף.

 

כיצד יודעים האם מתאימה לי השקעה מסוג זה?

בשל כל הסיבות שפורטו, ניתן להבין, כי רכישת נדל"ן המיועד למגורים לצורך השקעה, יכולה להתאים לאלה שעיתותיהם בידיהם. למשל, אנשים שפרשו מעבודתם ויצאו לגמלאות, גמלאי צהל (אשר פורשים בשנות הארבעים לחייהם), עוסקים במקצועות הצווארון הלבן, עצמאיים וכן הלאה. הן הרבה פחות מתאימות למי שאיננו יכול להיכנס למי שעמדת "בעל הבית" הוא לנטל עליו בשל עיסוקו או אורח חייו. נכון, תמיד אפשר לשכור חברת ניהול שתנהל עבורכם את כל הקשור לנכס (כפי שעושים הרוכשים נכסים בחו"ל), אבל פתרון זה ,אף הוא, איננו מתאים לכל משקיע.

 

לסיכום

פרויקט נדלן או דירה מיד שנייה, פוזיציית "בעל הבית" איננה מתאימה לכל משקיע, ולכן, בטרם ביצוע מהלך כזה, יש לוודא היטב כי אתם יודעים למה אתם נכנסים ומה ידרוש מכם הדבר. השוו זאת מול אורח חייכם כיום ונכונותכם להשקיע את הזמן הנדרש, וכך תוכלו להחליט. חשוב לציין שכיום גם ניתן לעשות קורס השקעות נדלן ולהרחיב את הידע שלכם בכדי לעשות את ההחלטה הנבונה ביותר עבורכם.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail