קורס השקעות נדל"ן

מטרת הקורס מטרת הקורס
מבנה הקורס מבנה הקורס
הנושאים הנלמדים הנושאים הנלמדים
היקף הלימודים היקף הלימודים
יתרונות הקורס יתרונות הקורס
למי מיועד הקורס? למי מיועד הקורס?
מטרת הקורס

מטרת הקורס

לתת מענה מקיף לכל אדם הרוצה להבטיח את עתידו הכלכלי ולייצר לעצמו הכנסה פאסיבית ומשתלמת מהשקעה בנדל"ן מניב או בעסקאות אקזיט.

מבנה הקורס

מבנה הקורס

הקורס בנוי מ-14 שיעורים עיוניים + מעשיים. התלמידים יקבלו כלים פרקטיים לניתוח שוק נכון, יבצעו משאים  ומתנים, ינתחו עסקאות, יקבלו "ארגז כלים" לקבלת המימון הנכון בעסקה, יצרו קבוצה הומוגנית, תומכת ומאוחדת וכל זאת במטרה לצאת לפעילות עצמאית בתחום ולהגיע לעצמאות כלכלית ע"י השקעה יציבה ובטוחה. בתום הקורס יחולקו תעודות סיום מטעם חברת "זמן לנדל"ן ובחסות "הקריה האקדמית אונו". חברת זמן לנדל"ן תמשיך ללוות ולייעץ לתלמידיה גם לאחר סיום הלימודים.  הקורס מועבר אחת לשבוע החל מהשעה 18:00 ועד השעה 21:00 ברחוב לח"י 31, בני ברק) מול קניון איילון.

חברת זמן לנדל"ן תמשיך ללוות ולייעץ לתלמידיה גם לאחר סיום הלימודים.

הנושאים הנלמדים

הנושאים הנלמדים

מפגש 1 – כניסה לנעלי המשקיע החכם:

בקורס השקעות נדל"ן נלמד שהדבר החשוב ביותר עבורנו כמשקיעי נדל"ן הוא לדעת למקד את ההשקעה שלנו ולבחור שוק נכון אשר מתאים למטרותינו. בשוק שנבחר אנו חייבים להכיר כל אבן על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה בעת ביצוע העסקה. המפגש הראשון הינו מפגש עיוני בכיתה אשר ייגע במושגי יסוד, בחירת אזורי השקעה וקבלת כלים לבחירת שוק כמו כן, נלמד לזהות מהו אזור "מסוכן" להשקעה, איך נזהה בועה בשוק הנדל"ן וכיצד נמצא את האזור המתאים לנו ביותר להשקעה על פי יכולתנו הכלכלית.

מפגש 2 – הערכה נכונה וניצול הזדמנויות:

הערכה נכונה של שווי הנכס הוא לא דבר של מה בכך. בשיעור זה אנו נלמד איך להגיע להערכה הנכונה של הנכס דרך כלים שעומדים לרשותנו אונליין וכמובן בשטח. זיהוי יתרונות וסכנות, זיהוי יכולת רכישה. ברגע שאנו יודעים להעריך נכון את מחיר הנכס אנו יודעים לקבל החלטה בדקות ספורות וכך לנצל הזדמנויות. משקיע חכם ידע מרגע כניסתו לנכס האם העסקה נכונה לו או לא.

מפגש 3 – יצאנו לשטח:

בכדי לקרוא את המפה בצורה הטובה ביותר וליישם את הכלים שקבלנו בשיעורים הקודמים, זה הזמן לצאת לשטח! בשיעור זה נבקר במספר נכסים, נלמד על מה להסתכל מה חשוב ומה זניח, ננתח את הסביבה וננסה לזהות אילו גורמים משפיעים לנו על השוק הספציפי שלנו על מנת שנדע לנצל את היתרונות ולהימנע מסכנות.

מפגש 4 – עו"ד מקרקעין (מיסוי והיבטים משפטיים בעסקה):

בשיעור זה נעמוד על ההיבטים המשפטיים בדיני מקרקעין ונלמד מושגי יסוד בתחום: נסח טאבו, הערת אזהרה, מנהל מקרקעין, זיכרון דברים ועוד. נשמע ונכיר את המיסים המוטלים על הקונה והמוכר בעת רכישת הנכס: אילו מיסים יש בעת הרכישה? מהו מס הרכישה? מי מאתנו זכאי לפטור ומי לא? מהו המס אותו ישלם מוכר הדירה? מהו מס שבח? האם ישנו מיסוי על השכרה ולמי?

מפגש 5 – משכנתא (יועץ משכנתאות מומחה):

אחד הדברים החשובים ברכישת דירה הוא תכנון פיננסי נכון. בשיעור זה נלמד איזה מימון לוקחים? מסחרי או משכנתא? איך מקבלים מימון מהיר? תהליך לקיחת המשכנתא, מהם המסלולים הנכונים, כיצד בודקים ריביות, על מה הבנקים מסתכלים וכו'.

מפגש 6 – התמחות בניהול משא ומתן+ מימון בנק מסחרי:

משא ומתן הוא אבן דרך חשובה בדרך לעסקת נדל"ן. על כן אנו חייבים לשמור על קור רוח, איפוק וסבלנות ולחשוב צעד אחד קדימה לאורך כל התהליך על מנת להשיג את מה שאנו רוצים (מחיר דירה, מחיר שיפוץ, מחיר ריהוט). המפגש הוא מפגש עיוני וחווייתי וכולל הפתעה.

מפגש 7 – ניהול בעלי מקצוע:

מתווך, עו"ד, בנקאי, שיפוצניק, שמאי ועוד הם רק חלק מבעלי המקצוע בהם נפגוש בדרך לרכישת דירה. אנו חייבים לדעת להתנהל מולם בצורה הטובה ביותר על מנת לקבל את השירות, המחיר והתוצאה הטובה ביותר. אנו צריכים לשאוף להיות תמיד צעד אחד קדימה לאורך כל התהליך על מנת לקבל את מה שאנו רוצים (מחיר דירה, מחיר שיפוץ, מחיר ריהוט ועוד).

מפגש 8 – ניתוח ממצאים מהשטח:

בשיעור זה נלמד לנתח את הממצאים שאספנו בשטח. נענה על שאלות ונקבל תשובות על החיבור בין החלק המעשי לעיוני.

מפגש 9 – השבחה:

שיפוץ? ריענון? זכויות בניה? תמ"א 38 ?פינוי בינוי? עיצוב פנים? בשיעור זה נלמד להכיר את סוגי ההשבחות (ויש לא מעט…) משיפוץ קוסמטי ועד שיפוץ קומפלט. כיצד השבחת הנכס תגדיל לנו את הרווח בעסקה? נענה על השאלות למה עלינו להשביח את הנכס? כמה זה יעלה לנו? ואיך עושים את זה בחוכמה? נעבור על קווים מנחים בשיפוץ ועיצוב הנכס ונלמד לעבוד ולהתנהל מול קבלני השיפוצים. מיותר לציין כי לא לכל אחד/ת מאתנו יש את הידע, הזמן והכסף לעסוק בשיפוצים ועל כן, חוסר ידע וחוסר הבנה מעמיקה בנושא עלולים להביא אותנו למצב של הפסד ואף לניצול ע"י בעל המקצוע.

מפגש 10 – השכרה ומימוש:

שאלת השכרה ומימוש נוגעת במוכר ובקונה כאחד ועל כן נשאלת השאלה מיהו הקונה שלי? מה הצרכים שלו? מה הרצונות שלו? מה השוכר שלי רוצה? מה הוא צריך? וכמובן מהן היכולות שלו? כיצד נממש את הנכס בצורה היעילה, הקלה והבטוחה ביותר ואיך אגרום לו לשלם את המחיר הגבוה ביותר? כיצד אשווק את הנכס? אינטרנט / שלט / מתווך וכו'.

מפגש 11 – שיעור שטח מעשי:

בשיעור זה ניישם וננתח את מה שלמדנו בכיתה. נתרגל עבודת שטח ונראה את הדברים בעיניי משקיע מקצועי. נפגוש בבעלי מקצוע ונבין את עולמם מקרוב.

מפגש 12 – שיעור השראה:

בשיעור זה נפגוש שניים מבוגרי הקורס שהתחילו מאפס, ללא הון עצמי ועם הרבה אמביציה וסללו דרכם בהצלחה אל עולם הנדל"ן. כיום, בעלי חברה מצליחה להשקעות נדל"ן. אנו נקבל מהם טיפים יקרי ערך ונלמד כיצד להפוך מחובבן למקצוען.

מפגש 13 – ניהול ותכנון ההשקעה:

בשיעור זה נלמד מהו ניהול נכון ומחושב. כמו בכל דבר בחיים, בלי ניהול נכון לא נגיע לתוצאה. על מנת למנוע טעויות במהלך העסקה חייבים אנו לדעת לנהל אותה מא' ועד ת': תכנון העסקה, תכנון המימון, ניהול הזמנים וההוצאות הנלוות. יש להיות ערוכים ומתוכננים טרם חתימת החוזה ולקחת בחשבון בלת"מים הצפויים לנו במהלך התהליך.

מפגש 14 – סיכום קורס השקעות נדל"ן – הצגת ניתוחי שוק, הרמת כוסית וחלוקת תעודות:

זהו השיעור האחרון אשר מחבר לנו את כל הנקודות וסוגר לנו מעגל. בשיעור זה נענה על שאלות מסכמות, נסיק מסקנות לגבי המשך פועלנו בתחום ונחלק תעודות סיום קורס השקעות נדל"ן.

היקף הלימודים

היקף הלימודים

משך הלימודים: כ-56 שעות אקדמיות המתקיימים במתכונת ערב.

יתרונות הקורס

יתרונות הקורס

  • אין צורך בידע קודם
  • פגישות אישיות – אחד על אחד
  • מרצים אורחים: עו"ד, מתווך, יועץ משכנתאות
  • שיעור השראה
  • שיעורי השלמה במידת הצורך
  • סיורי שטח
  • "שולחן עגול" – יצירת קבוצה תומכת – התייעצות עם חברי הקבוצה ובוגריה

כניסה חופשית וללא עלות לכל המחזורים הבאים לצורכי השלמה ותגבור.

למי מיועד הקורס?

למי מיועד הקורס?

  • קורס השקעות נדל"ן מיועד לאנשים ללא רקע בתחום הנדל"ן המעוניינים להכיר את עולם הנדל"ן לאנשים בעלי רקע בתחום המעוניינים להרחיב את השכלתם בתחום ו/או להתמקצע בתחום.
  • לכל אדם אשר מעוניין לבצע השקעת נדל"ן רווחית ו/או לקבל כלים ליצירת הון עצמי.
  • לאנשים אשר מעוניינים להגיע לפנסיה בטוחה ו/או הכנסה פאסיבית נוספת.
  • לאנשים אשר נמצאים בשלב זה או אחר בהשקעה ורוצים לדעת כיצד לצאת ממנה בצורה הרווחית והבטוחה ביותר.
  • לאנשים אשר מעוניינים לבצע עסקת נדל"ן אך אין בידם את הכלים והידע לבצע אותה בדרך הנכונה ביותר.

קורס השקעות נדל"ן ילמד אתכם איך לרכוש דירה להשקעה

בית הספר לנדל"ן פותח שעריו לכל אדם המתעניין בקורס השקעות נדל"ן בארץ ומאפשר לו ללמוד את התחום על בוריו ממיטב מומחי הנדל"ן. אנו מאמינים כי תחום השקעות הנדל”ן הוא תחום ההשקעה היציב ביותר.

 

רבים סבורים כי קורס השקעות נדל"ן הינו קורס המתאים אך ורק לאנשים המעוניינים בקריירת נדל"ן. בפועל? אם גם אתם מעוניינים להתחיל להשקיע בנדל"ן, הקורס הזה הוא בדיוק הקורס בשבילכם. הקורס כולל כמה מפגשים של כמה שעות כל אחד, כאשר כל מפגש מוקדש לנושא משמעותי אחר. לפני שאתם נרשמים לקורס ורגע לפני שתבצעו את ההשקעה הראשונה שלכם, לפניכם כמה פרמטרים מובילים לפיהם כדאי לבצע את השקעת הנדל"ן שלכם:

 

סביבת המגורים ואופי השוכרים

עליכם ליצור שידוך בין סביבת המגורים ובין אופי השוכרים. כך לדוגמא, אם אתם בוחנים אפשרות לרכוש דירה להשקעה באזור הידוע כאזור של משפחות צעירות, כדאי להבטיח כי באזור בו הדירה נמצאת ישנם גם מוסדות חינוך ומרכזי פעילות ופנאי. משפחות צעירות המחפשות את הדירה הבאה שלהן, מחפשות המון פעמים אחר הסביבה ולא בהכרח אחר דירת החלומות, כך שחשוב להשקיע מחשבה רבה וניתוח נכון של צרכי השוכרים והאזור בו הדירה נמצאת.

 

פתרונות איכותיים של תחבורה ציבורית

למרות שלא מעטים אלו הנוהגים על רכב פרטי, עדיין נדמה כי התחבורה הציבורית הינה תחבורה שרבים מסתייעים בה, גם בעלי הרכבים הפרטיים. פתרונות איכותיים של תחבורה ציבורית לרבות תחנות אוטובוס ותחנות רכבת, מעלות את מניות דירת ההשקעה שלכם. פתרונות התחבורה רלוונטים לקהילת הסטודנטים, לאנשים צעירים המעדיפים להתנייד בתחבורה וגם עבור ילדים שצריכים להתנייד בתחבורה הציבורית אל בתי הספר התיכוניים.

 

עד כמה האזור עתיד להתפתח?

עליכם לזכור כי בסופו של דבר מדובר על דירה להשקעה, כך שהציפייה שלכם היא להרוויח. לכן, חשוב להתמקד מראש על אזורים שהינם מסתמנים כאזורים שעתידים לעבור פיתוח. לצד אלו המשקיעים מראש בדירה הנמצאת באזור מפותח, גם ישנם אלו הסבורים כי אפשרות ההשקעה הנבונה ביותר היא השקעה באזור שעתיד להתפתח רק בעתיד. הסיבה? האפשרות לרכוש כעת את הנכס במחיר נמוך יחסית, תוך שבעתיד הוא יעלה ויעניק את הרווח המיוחל. על אפשרויות השקעה שונות תלמדו באמצעות קורס השקעות נדל"ן.

 

אתם עתידים לשפץ? קחו זאת בחשבון

אחת הטעויות הנפוצות שהמון משקיעים עושים היא שלא לחשב את ההוצאות העתידיות לגבי דירת ההשקעה. ראיתם מודעת פרסומת על דירה למכירה במחיר שנתפס עבורכם כמחיר מציאה שלא תוכלו לוותר עליו? רגע לפני שאתם חותמים על הסכם ולוחצים ידיים, חשבו גם את ההוצאות המתלוות אל העסקה. המון פעמים מחירים מפתיעים של נכסים מרמזים על כך שנדרשת לא מעט השקעה בדירה. על כן, אם אתם עתידים להשקיע בשיפוץ מאות אלפי שקלים בדירה, עליכם להכניס אותו אל חישוב ההוצאות שלכם ולערוך חישוב מחדש: האם בדירה זו כדאי להשקיע?

 

קורס השקעות נדל"ן: הסוף לשאלות!

משקיעי נדל"ן, בעיקר אלו בתחילת דרכם, מרגישים דרך קבע כי הם מסכנים את הכסף שלהם. אכן, כל השקעה מגלמת בתוכה גם סיכון, כאשר החוכמה היא לקחת סיכונים מושכלים. באמצעות קורס השקעות נדל"ן שמים סוף לסימני השאלה ומקבלים מענה נרחב על כל השאלות. איך פונים אל השקעה בדרך המושכלת והבטוחה ביותר? אתם עתידים לקבל את התשובות מחוד החנית של מומחי הנדל"ן שמובילים את הקורס ויהפכו גם אתכם למשקיעים הבאים.

יבגני גליקמן יבגני גליקמן

מייסד ובעלים של חברת "זמן לנדל"ן". יזם ובעל בית ספר ללימודי קורס השקעות נדל"ן - "זמן לנדל"ן". מייסד ומנכ"ל משותף בחברת "מגשימים ביחד" , עוסק בתחום קרוב לעשור ובעל עבר עתיר עסקאות בשוק הנדל"ן.

אלעד ביננפלד אלעד ביננפלד

מייסד ובעלים של חברת "זמן לנדל"ן". יזם ובעל בית ספר ללימודי השקעות נדל"ן - "זמן לנדל"ן". סמנכ"ל תפעול בחברת "מגשימים ביחד", עוסק בתחום קרוב לעשור ובעל עבר עתיר עסקאות בשוק הנדל"ן מהכנסה פאסיבית נוספת ופנסיה בטוחה בעתיד. וההשקעות.

תראו את הקורסים שלנו
קורס נדל”ן בקליק

בואו להיות חלק מהתחום נכסף שמוביל על פני כל תחומי ההשקעות בעולם? שיש בו הכי פחות סיכון, ושבו משקיעים כל אנשי העסקים הגדולים, אלה שמבינים באמת משהו על ביזנס, ושבו עשו את הונם הטייקונים הוותיקים שמחזיקים בכסף הגדול בעולם?

מוזמנים ללמוד מהטובים ביותר באמצעות הכשרה באינטרנט מאלו שעושים את זה כבר למעלה מעשור יבגני ואלעד יזמים ומשקיעי נדל”ן אשר בבעלותם חברה ליזמות ושיווק נדל”ן ומכללה ללימודי נדל”ן מקצועיים.

קורס נדל"ן
קורס יועצי משכנתאות

קורס יועץ משכנתאות של מכללת זמן לנדל”ן, היחידה ללימודי תעודה והמשך הינו קורס מקצועי, ייחודי ומקיף המכשיר את בוגריו לקחת חלק באחד התהליכים החשובים והמשמעותיים בחיי הלקוחות שלהם והוא לקיחת משכנתא. אז בין אם אתם עצמאיים, שכירים או מעוניינים בהתמחות נוספת או רכישת מקצוע חדש, זה הזמן שלכם לרכוש מקצוע נדרש ויוקרתי וללמוד מקצוע מבוקש עם פוטניצאל הכנסה גבוהה ולחסוך לכם וללקוחות שלכם עד מאות אלפי שקלים!

קורס יועצי משכנתאות
צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail