קניית דירה מכונס נכסים

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...
קורס נדל"ן

אם שמעתם לא פעם את המושג "כונס נכסים" ואתם רוצים להבין כיצד רכישת בית מכונס נכסים יכולה להוזיל עבורכם עלויות ולהיות אטרקטיבית במיוחד – חשוב שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא, בו נדבר על רכישת נכס במחיר נמוך ובדיקות שיש לבצע לפני הקנייה. אז מה צריך לדעת על קניית דירה מכונס נכסים? ולמה צריך לשים לב כאשר רוכשים נכס באופן הה? הכל בהמשך.  

השקעות נדלן – קניית דירה מכונס נכסים

בכל הנוגע להשקעות נדל"ן או רכישת דירה ראשונה, רבים כבר הבינו כי רכישת דירה מכונס נכסים יכולה להיות אטרקטיבית עבורם, וזאת משום שדירה, בית פרטי, בניין או כל נכס שנקנה מכונס נכסים – יקנה הנחה של 30 אחוזים לפחות ממחיר השוק בעת הרכישה.

מה זה כונס נכסים?

כונס נכסים הוא גוף עורכי דין של בנקים מסחריים שהעניקו משכנתאות לרכישת דירות או מבנים מסוגים שונים, בזמן שלוקחי המשכנתאות לא עמדו בתשלומים, וכעת הבנק עיקל את המבנה או הנכס ומוכר אותו במחיר נמוך יחסית על מנת לצמצם הפסדים. בנוסף, מינוי כונס נכסים על מבנים, יכול להתרחש גם בפירוק שותפויות, בעת גירושין, בניהול עזבון כמו בכל מקרה בו יש למכור את הנכס, גם אם למורת רוחם של הבעלים.

למה יש לשים לב כאשר אתם מבצעים קניית דירה מכונס נכסים?

אם נפלה עליכם הזדמנות פז ומצאתם נכס במחיר נמוך יחסית, חשוב לבצע את התהליך מול כונס הנכסים במהירות! שכן גוף זה מציע חלון הזדמנויות קטן למכירה הנכס בעלות זולה, תוך שכונס הנכסים מפרסם את הנכס מול קהלי יעד ספציפיים, עם מכירה מהירה מאד.

במידה ואתם כבר נמצאים לפני קניית הדירה יש לשים לב לכמה דגשים חשובים בתהליך:

קבלת פרטים על הנכס – נסו לקבל כמה שיותר פרטים על הנכס כמו גם על המחירים שדורש כונס הנכסים מהקונים הפוטנציאלים.

הגעה אל הנכס – חשוב לקבוע במהירות פגישה עם מנהל המכירות של כונס הכנסים ולסקור את הדירה ואת הסביבה שבה היא נמצאת ולהבין האם הנכס וסביבתו מוצאים חן בעינכם.

חובה לבצע בדק בית – לעולם אל תרכשו נכס ללא ביצוע בדק בית לפני רכישת דירה. בודק הדירה יוכל להדגשים בפניכם ליקויים שישנם במבנה ובכך לעזור לכם להבין האם הרכישה כדאית.

הגשת הצעה – כעת שיש לכם את כלל הפרטים הטכניים והבנתם כי הדירה מתאימה לכם ולצרכים שלכם, יש להגיש הצעה לרכישה כאשר יש לצרף להצעה צ'ק על סך10% מערך הכנס.

לסיכום, לרכישת דירה מכונס נכסים ישנם יתרונות כמו: מחיר אטרקטיבי, רכישת דירה ללא עמלות או דמי תיווך וקבלת מחיר נמוך יחסית לשוק ובכך ביצוע השקעת נדל"ן חכמה. עם זאת, חשוב לא לקנות "חתול בשק" ולבצע את כלל הפעולות הדרושות לפני קניית דירה מכונס נכסים.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail