שלוש טעויות נפוצות של סוכני נדל"ן

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...
קורס לימודי נדל"ן

תחום הנדל"ן נחשב לאחד מן המבטיחים ביותר כיום, עם פוטנציאל להפקת רווחים משמעותיים – אבל על מנת להגיע להצלחה אמיתית חשוב ללמוד מטעויות, ורצוי שאלה יהיו טעויות של אחרים ולא שלכם. על כן אספנו עבורכם שלוש טעויות נפוצות של סוכני נדל"ן שכדאי להכיר:

טעות #1: זו עבודה, לא קסם

חשוב להבין ששוק הנדל"ן הוא אמנם כר פורה להשקעות ורווח נאה, אבל מדובר בעבודה ולא בשיטת פלא לעשות כסף. תצטרכו לבנות תכנית עסקית עבור עצמכם ותכניות שיווקיות עבור נכסים שונים שתהיו מעורבים בהם, להשקיע בקידום אתרים עבור האתר העסקי שלכם או לשלם לגורם חיצוני שיעשה זאת עבורכם כדי להתגבר על התחרות, להמתין לעיתים זמן רב מאוד עד לסגירת עסקאות ועוד.

טעות #2: הישארו בפוקוס

מדינת ישראל מספקת הרבה מאוד אפשרויות עבודה עבור אנשי הנדל"ן, אבל מומלץ להשתדל שלא להתפזר יותר מדי על פני שטחים גיאוגרפיים או תתי-תחומים אלא להתמקד ולפתח התמחות בנושאים מסוימים. כך למשל אם אתם מתגוררים באיזור הצפון, חישבו פעמיים האם ברצונכם לעסוק בנדל"ן בדרום הארץ; ואם אתם טובים מאוד באיתור הזדמנויות נדל"ן יתכן שמוטב להעמיק בכך ולהציע מספר שירותים בודדים על פני התפזרות והצעת קשת רחבה של שירותים שבהן הערך המוסף שלכם נמוך משל אחרים.

טעות #3: שימו לב ממי אתם לומדים ומה

חשוב לזכור שמדובר בשוק תחרותי ובו הרבה מאוד סוכני נדל"ן ברמת מקצועיות שונות. חשוב מאוד שבנוסף להיותכם בעלי תעודה יהיו לכם גם ידע וכלים מקצועיים. בנוסף, חשוב להכיר גם תחומים עסקיים חופפים מעבר לתחום הנדל"ן: קצת ידע על קידום אתרים, קצת רקע משפטי וכן הלאה, שאמנם לא יהפכו אתכם גם למקדמי אתרים או עורך דין נדל"ן, אבל כן ישפרו את הסיכויים שלכם להיחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים ולתת להם ערך מוסף גבוה יותר מן המתחרים שלכם.

לכן לא כל מי שמבטיח ללמד אתכם את עקרונות התיווך הוא אכן מקום שכדאי ללמוד בו. חפשו את בית הספר הטוב ביותר, המנוהל על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון של ממש בייזום פרויקטים, באיתור הזדמנויות נדל"ן, בהשבחת נכסים וכן הלאה. אל תתפשרו על פחות.

סיכום

כמובן שיש טעויות נוספות, אבל אלה הנפוצות ביותר ומהן ניתן להפיק תובנות לא רק לכשתעסקו במקצוע אלא גם לפני כן. באופן כללי כדאי לזכור שעבודה בתחום הנדל"ן נחשבת להזדמנות נהדרת לפתח קריירה ולהרוויח, אבל חשוב לעשות זאת בדרך הנכונה, להיזהר מטעויות וללמוד מהן.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail