להפוך לסוכן נדל"ן מוביל

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...
בית ספר מומלץ ללימודי השקעות נדל"ן

ראשית עליכם להיות אנשים שכל הזמן עם היד על הדופק, קוראים עיתוני כלכלה, קוראים תכניות מתאר ארציות, וכן יש כאלה גם שיש להם חוש שישי לעניין, מה גם שניתן ללמוד את הנושא במכללות השונות המלמדות את הנושא מהשורש, או במקרה שלנו מהשלד. מבין כל הדברים שאפשר להשקיע בהם את כספכם מבלי לחשוש שמא אתם שמים את כספכם על קרן הצבי, נדל"ן הוא הבחירה הנבונה ביותר, נכון שיכולות להיות נפילות פה ושם אבל לטווח ארוך זוהי השקעה מוצלחת.

 

אז מה הכי חשוב בנדל"ן

למצוא נכסים בעלי פוטנציאל חבוי, כלומר נכסים שהיתרונות שלהם לא נראים לעין ורק אתם בעין מקצועית תדעו כמה רווחים הוא הולך להניב לכם, קרקעות חקלאיות בתהליכי הפשרה זה אחד מהנכסים שעשויים להניב רווחים. כמו כן, תהליך רכישה של דירה הוא תהליך ארוך, מורכב ומעייף ולמי שלא בקיא בחוקים ובתהליכים הדרושים לרכישת דירה זה עשוי להיות אפילו הפסד כלכלי.

אנחנו אנשים עסוקים שטרודים במשך היום בהמון דברים במקביל ולא תמיד פנויים לדאוג לתהליך רכישת הדירה או למכירתה לכן עדיף לנו להשתמש בשירות של משרד תיווך או מתווך עצמאי, פה אתם נכנסים לתמונה המתווכים לעתיד שבאים להציל את כל מי שכמעט טובע בים החוקים והבירוקרטיה המאיים לשטוף אותם כמו גל צונאמי.

 

רגע לפני

לפני שאתם רצים לדירה, ומתחילים למכור דירות למכירה בחיפה ישנם כמה דברים שעליכם לדעת:

ישנם תנאי סף ובניגוד לדעה הרווחת לא כל אחד יכול להיות סוכן נדל"ן או מתווך. בחוק המתווכים במקרקעין, התשנ"ו-1996, נקבעו התנאים לקבלת רישיון תיווך. מי שיכול להוציא רישיון תיווך הוא אזרח או תושב מדינת ישראל או תושב חוץ שניתן לו היתר כדין לעבוד בישראל, מלאו לו 18 שנה, ואינו פושט רגל.

תנאי נוסף הוא שהאדם לא הורשע בעבירה שמפאת חומרתה או נסיבותיה אין הוא ראוי לשמש מתווך במקרקעין. אם אדם נידון לעונש מאסר בפועל, עליו לסיים את ריצוי עונשו שישה חודשים לפחות לפני הגשת הבקשה לרישיון, וכמובן עליו לעבור בהצלחה את הבחינה לקבלת רישיון התיווך.

העיסוק בתיווך מקרקעין מחייב מעבר במבחן המתווכים של משרד המשפטים וכמובן לשלם את האגרות. מבחן המתווכים נערך פעם ברבעון בבנייני האומה בירושלים. היום, כדי להיות מתווך צריך רמת ידע גבוהה יותר מבעבר, נדרשת מקצועיות רבה יותר ושליטה רחבה יותר בהליך מכירת נכסים בישראל.

בשנת 2012 נכנסו תקנות חדשות לחוק המתווכים והתווספו סעיפי חוק והרחבות לחוקים קיימים, אשר עוסקים למשל  בתמ"א 38, ופסקי דין רבים בנושאי התיווך, מקרקעין וחוזים. באופן כללי, רמת המבחנים עלתה וקשה יותר לעבור אותה מבעבר. צריך להבין יותר את הדברים לעומקם, לתרגל המון מבחנים ולעבור תהליך למידה מקצועי כדי לעבור את הבחינה. אז לכל מי שברצונו לעשות קורס נדל"ן ולהפוך לסוכן נדל"ן בהצלחה, מקווים שתהיו כרישי הנדל"ן הבאים.

 

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail