קורסי למידה והעשרה באינטרנט שגם אתם לא הכרתם

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

אז אולי עבורכם האינטרנט הוא המקום האידיאלי ליצור בו קשרים חברתיים, למצוא דייטים ואפילו לקנות פריט לבוש חדש. עם זאת, דעו גם אתם, כי באמצעות המרחב הדיגיטלי גם אתם יכולים להעשיר את עולמות התוכן שלכם! בעבר, בכדי ללמוד, הייתם צריכים להירשם לקורסים ספציפיים שהיו מתקיימים באולמות ומוסדות לימוד. כיום, גם אתם יכולים ללמוד דרך מסך המחשב! הכירו גם אתם מספר תחומים שונים שניתן ללמוד באינטרנט:

1.סדנת אפייה מא' ועד ת'

חלמתם תמיד על אפיית בריוש, עוגת גבינה או קרואסון שקדים? עד לפני כמה שנים עוד הייתם צריכים להתחנן למתכונים מהשכנה שלכם או פשוט להירשם לקורסים ארוכים ומאד יקרים. מעבר לכך שהאינטרנט מנגיש המון מתכונים בחינם ושלל סרטונים ביוטיוב, גם ישנם קורסים דיגיטלים המיועדים לאלו מכם שרוצים ללמוד את כל תורת האפייה בצורה מעט מקצועית יותר.

2.קורס נדל"ן – בכיתת לימוד ובאינטרנט

אתם חושבים לעבוד בתיווך, עולם הנדל"ן מסקרן אתכם או שאתם פשוט רוצים לדעת איך עובדות השקעות בתחום הנדל"ן? הקורס הבא לבטח יעניין אתכם! כיום, ישנן מוסדות לימוד המציעים סילבוס עשיר בתכנים במסגרת לימודי נדל"ן. ישנם קורסים המבוססים במאת האחוזים על תכנים וירטואלים, אך גם ישנם קורסים המשלבים בין נוכחות באולם הרצאות אל מול מרצה, ובין תכנים מקוונים.

3.חלמתם תמיד לנגן? הישארו בבית!

ומה אם רציתם תמיד לנגן? המהפכה הדיגיטלית מנגישה לכם את שיעורי הנגינה גם דרך מסך המחשב. ישנם סרטונים ביוטיוב שיכולים ללמד אתכם אקורדים בסיסיים, כאשר אלו מכם המגלים עניין בנגינה – יכולים להירשם לקורס מקוון מקיף יותר. ישנם מורים המציעים שיעורי פסנתר דרך הסקייפ, בעוד ישנם גם אלו שהשקיעו במערך למידה אינטרנטי שניתן לרכוש אותו.

4.לימודים מקוונים במסגרת התואר שלכם

אם גם אתם רוצים ללמוד לתואר ראשון אך עם התנאים שלכם, דעו כי לא מעט אוניברסיטאות מציעות כיום קורסים שלמים מקוונים. במקום להגיע למוסד הלימודים, לשבת כשעתיים אל מול המרצה ולהפגין נוכחות חובה – תוכלו ללמוד דרך מסך המחשב שלכם. התכנים זמינים לכם לאורך כל הסימסטר, כאשר בסופו תצטרכו להגיע ולהבחן בחומר הנלמד.

5.אז איך מקדמים אתר?

ואם חלמתם תמיד על מקצוע של מקדמי אתרים, דעו כי גם את עולם הקידום ניתן ללמוד באינטרנט. ישנם מדריכים שלמים המציעים שלל טיפים, טכניקות ושיטות לקדם אתרים בשיטה אורגנית ובשיטה ממומנת. האתר הראשון שתקדמו? יכול להיות לגמרי שלכם!

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail