יש לי כסף פנוי כיצד אני יכול לנצל אותו?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...
השקעה בנדל"ן

קיבלתם ירושה גדולה, השתחררה לכם קרן השתלמות שחסכתם במשך שנים? אתם רוצים להשקיע כספים פנויים לחיסכון פנסיוני? החלטתם כי אתם רוצים להרוויח יותר מסתם שהכסף יישב בבנק? כל אלו הם החלטות מצוינות שדורשות מחשבה רבה. מה לעשות עם הכסף הפנוי כיצד להרוויח ממנו ולעשות זאת בחכמה. במצב העניינים היום ישנה בעיה היכן להשקיע את הכסף מכיוון שאפיקים רבים לא מניבים ריבית גבוהה, וזאת בעיה אליה אנחנו צריכים להיות מודעים.

נראה כי האפיק היחיד שמחזיק בחובו את כול היתרונות להשקעה הוא אפיק הנדל"ן. אפיק הנדל"ן בארץ טומן בחובו יתרונות עצומים למשקיעי הנדל"ן ואנו מפיקים ממנו רווחים עצומים שלא נקבל בשום אפיק אחר ואת זאת עלינו לזכור. ככל שנשקיע יותר בחכמה כך נגיע לרווחים גבוהים יותר ואת זאת עלינו לקחת בחשבון.

אני רוצה להיכנס לתחום הנדל"ן מה עלי לעשות?

הבנתם כי השקעה בנדל"ן מתאימה לכם? מה עליכם לעשות בכדי להשקיע בחכמה? התשובה היא שניתן לעשות דברים רבים אך אחד הדברים הטובים ביותר שניתן לעשות בכדי להשקיע בחכמה היא ללמוד כל מה שניתן על התחום הזה. קורס השקעות נדל"ן יעניק לנו את הידע שאנחנו צריכים בכדי להשקיע בחכמה בעולם הנדל"ן הסבוך.

ללא קורס השקעות נדל"ן אנו ניקלע לבעיה קשה ולא נוכל לדעת היכן להשקיע, כמה להשקיע ומתי להשקיע. קורס השקעות יעניק לנו את הידע שאנו צריכים בכדי לדעת להשקיע בחכמה, ללא היסודות של הקורס אנו ניקלע לבעיה קשה ולא נוכל להרוויח בצורה איכותית ואת זאת עלינו לזכור.

כיצד אבטיח כי לימודי נדל"ן שאליהם אלך יהיו ברמה גבוהה?

שאלה מרכזית עליה אנחנו צריכים לחשוב כאשר אנחנו משקיעים וכאשר אנחנו הולכים לקורס המלמד אותנו כיצד להשקיע, היא כיצד אנחנו יכולים להבטיח כי לימודי נדל"ן שאליהם אלך יהיו ברמה גבוהה? בכדי להיות בטוחים כי לימודי הנדל"ן יהיו ברמה גבוהה ביותר אנחנו צריכים להבטיח כי הקורס יועבר על ידי מרצים איכותיים שיתנו לנו מענה לכל הדרישות שלנו, אל לנו להתפשר על נושא זה.

לא רק זאת אלא שלפני תחילת הלימודים עלינו להתעניין בחומרים המועברים בקורס בכדי להיות בטוחים כי הם ברמה גבוהה ובכדי להיות בטוחים כי אנחנו נוכל לדעת כל מה שצריך עליהם. ככל שנברר יותר פרטים על הקורס כך אנחנו נדע כי הקורס הינו מתאים לנו וברמה גבוהה, אל כן אל תהססו לשאול כל שאלה את צוות הקורס בכדי להיות בטוחים כי הקורס מתאים לכם.

 

לימודי השקעות נדל"ן – למי זה מתאים?

אז למי למעשה מתאימים לימודי השקעות נדל"ן? התשובה היא שבמציאות של היום לימודי השקעות נדל"ן מתאימים כמעט לכל אדם שיש לו כסף פנוי. לימודי השקעות מתאימים לכם אם אתם רוצים לייצר הכנסה פאסיבית באיכות גבוהה ולהרוויח יותר מהכסף שלכם. לא ניתן להשוות בין השקעות נדל"ן ובין השקעה בבנק או בבורסה.

עלינו לזכור זאת כאשר אנחנו מתלבטים באיזה השקעה להשקיע ואיזה השקעה תניב את ההכנסה הגבוהה ביותר. כמו כן בכדי להיות בטוחים כי ההשקעה איכותית אנחנו צריכים להיות בטוחים הלימודים שלנו הינם ברמה גבוהה וכך נדע להשקיע נכון.

 

למה להסתפק בהשקעות נדל"ן כאשר אפשר לקחת קורס ייעוץ משכנתאות?

נדל"ן הוא עולם רחב עם הרבה אופציות לקידום וללימוד, רבים רוצים להיכנס לתחום הנדל"ן לא רק בשביל השקעות נדל"ן אלא גם בשביל להיכנס לתחום וללמוד מה שאפשר עליו ולעסוק בו. אחד מהתחומים המצליחים ביותר שיש הוא לימודי ייעוץ משכנתאות. קורס ייעוץ משכנתאות מעניק לנו ידע עצום על עולם המשכנתאות וכך אנחנו יכולים להפוך ליועץ משכנתאות שילמד אתכם כול מה שאתם צריכים לדעת על עולם המשכנתאות. עולם זה הוא עולם נרחב עם התפצלויות רבות שניתן להגיע אליו לגבהים עצומים עם משקיעים בלימודים.

 

לימודי ייעוץ משכנתאות – מה נכלל בהם?

אז מה נכלל בלימודי ייעוץ משכנתאות, מה אנחנו לומדים בהם? וכיצד אנחנו בטוחים כי הם מתאימים לנו? לימודי ייעוץ משכנתאות מאפשרים לנו להיחשף לעולם רחב של מספרים ותחשיבים העוזרים לנו לקחת את המשכנתא הנוחה ביותר שיש. בלימודי ייעוץ משכנתאות אנחנו לומדים כל מה שצריך על עולם המשכנתאות וחומר הלימוד שלנו כולל מידע מקיף ביותר על עולם המשכנתאות בכדי להגיע להבנה העמוקה ביותר כיצד לדעת כול מה שצריך על עולם המשכנתאות.  

 

קורס ייעוץ משכנתאות – למי זה מתאים?

קורס ייעוץ משכנתאות, למי זה מתאים? מי יכול למצוא בזה עניין? התשובה היא שרבים יכולים למצוא עניין גדול בעולם המשכנתאות וכל מי שעולם הנדל"ן מעניין אותו יכול למצוא עניין בלימודי משכנתאות. בנוסף אם אתם אוהבים קשר עם אנשים ויותר חשוב מכך לסייע לאנשים הרי שתמצאו עניין גדול בלימודי משכנתאות ותוכלו להכיר עולם נרחב וגדול שספק אם תקבלו במקומות אחרים. על כן עולם המשכנתאות מתאים לקשת רחבה של אנשים שיכולים להפוך את המקצוע הזה לחלום חייהם.

 

האם כדאי לי ללמוד גם השקעות נדל"ן וגם ייעוץ משכנתאות?

שאלה שרבים מתחבטים בה היא האם כדאי להם ללמוד גם השקעות נדל"ן וגם קורס ייעוץ משכנתאות. זוהי שאלה מרכזית שעליה אנחנו צריכים לחשוב ולתת לה מענה. אך ראשית יש לוודא כי לכם מספיק כסף בכדי ללמוד את שני הדברים. אם אין לכם מספיק כסף הרי שאתם לא חייבים ללמוד את שני הקורסים. בנוסף, יתכן ורק אחד מהקורסים מעניין אתכם וגם זה בסדר ואתם לא חייבים ללמוד את שני הקורסים במקביל. לא רק זאת אלא שפעמים רבות אין מספיק זמן פנוי ללמוד את שני הקורסים ועל כן ניתן לדחות קורס אחד למועד יותר מאוחר בכדי ללמוד את הקורס שמעניין אתכם יותר.

 

מה היתרון של לימודי נדל"ן מהבית?

טרנד חדש שתפס את עולם הנדל"ן בישראל הוא ללכת ללמוד לימודי נדל"ן בבית. היתרונות של לימודי נדל"ן בבית הם ברורים. ראשית אנחנו מחליטים מתי מתאים לנו ללמוד ובאיזה זמן נשב על הלימודים. בנוסף אנחנו חוסכים זמן יקר על נסיעות שאותו אנחנו יכולים להקדיש לדברים אחרים. לא רק זאת אלא שאנחנו חוסכים כסף יקר על כך שהקורס מתנהל באמצעות המחשב וכך הוא יותר זול מקורסים אחרים. אלו יתרונות עצומים ההופכים את הלמידה מהבית להרבה יותר איכותית שמאפשרת לנו להתמקצע במקצוע חדש ולהפנים את החומרים הנלמדים בו ברמה הרבה יותר איכותית.

 

על מה אנחנו מקפידים בזמן נדל"ן?

זמן נדל"ן הוא פורטל לימודי הנדל"ן מהבית המוביל בישראל. זמן נדל"ן היא מכללה ללימודי נדל"ן לכל דבר רק שהלימודים בה נערכים מהבית. אנחנו מקפידים על כך כי סגל המרצים שמעביר את הקורסים יהיה ברמה הגבוהה ביותר, שהקורסים יהיו מעניינים ופרקטיים ושילמדו אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על השקעות נדל"ן. לאחר שתסיימו את הקורס של זמן נדל"ן תהפכו למומחים בתחום הנדל"ן ותוכלו לדעת כול מה שצריך על עולם זה.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail