מחפשים מקצוע רווחי? כל הסיבות להיכנס בהקדם לתחום הנדל"ן

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

אם גם אתם מחפשים יציבות תעסוקתית ומקצוע מכניס ולא חוששים מאתגרים ומעבודה עצמאית מחוץ למסגרות, יכול מאוד להיות שתחום ההשקעות נדל"ן מתאים גם לכם. 

יכול להיות שעד עכשיו יצא לכם לשמוע על זה ואולי להתלבט, לקבל מידע שגוי ממקומות שונים או שאולי זאת הפעם הראשונה בה אתם נתקלים ברעיון. 

כך או כך – אנו רוצים לתת לכם כאן את כל הסיבות מדוע לבחור דווקא בשוק הנדל"ן כעיסוק מקצועי בחיים. המלצה קטנה לפני שנתחיל – הכירו לעומק את בתי הספר המובילים ללימודי נדל"ן כמו בית הספר המוביל זמן לנדל"ן. 

 

לקורס נדל"ן בקליק לחץ כאן

 

מה אפשר ללמוד בתחום?

ובכן, המיתוס הראשון כאשר מדברים על לימודי נדל"ן הוא שמדובר על לימודים בהם לומדים נטו למכור נכסים ולייצג מוכרים וקונים. על אף שזהו חלק מהותי וחשוב בהחלט בלימודי הנדל"ן, חשוב להבין שזהו רק החלק הפרקטי, וכי על מנת להיות איש נדל"ן טוב יש ללמוד לעומק את היסודות החשובים ביותר: 

  • התחדשות עירונית: הבנה של תפקידו של עורך דין התחדשות עירונית בשוק הנדל"ן היא קריטית במיוחד וחשובה לאיתור נכסים ושיווק ללקוחות. 
  • ייעוץ משכנתאות: אנשי נדל"ן טובים יודעים גם להציע שירותים מקיפים נוספים. מי שיידע להיות מתווך טוב מצד אחד ומצד שני לסייע בתהליך של לקיחת המשכנתא יוכל לתת ערך של ממש ללקוחות שלו. 
  • קורסי השקעות: עוד דרך להרוויח מנדל"ן היא השקעות חכמות ותיווך זו לא האופציה היחידה. מי שרוצה להשקיע ויש לו את סכומי הכסף לעשות זאת, חייב ללמוד את הנושא לעומק ולדעת לעשות השקעות חכמות. 

הכנסה גבוהה מהשקעות נדל"ן

לא, זה לא שמהרגע הראשון אפשר להרוויח סכומים גבוהים, אבל צריך להבין שמי שמוכן להשקיע ולהתאמץ יכול למצוא לעצמו מקצוע רווחי לכל החיים. קחו בחשבון באחוזי העמלה של מתווכים הם בין חצי אחוז לשני אחוזים מכל עסקה, מהצד של המוכר והקונה כמובן. בחישוב מהיר זה יכול לאפשר הכנסות נאות בהחלט, וזה עוד לפני שדיברנו על תחום ההשקעות בנדל"ן. 

לעבוד בקצב שלכם

אם העבודה המשרדית לא מעניינת אתכם, אתם לא אוהבים לעבוד תחת מרות והגדרות ולא מתחברים למסגרת, לימודי נדל"ן זאת אפשרות נפלאה עבורכם. זה אומר שלא תצטרכו לעבוד קשה, אבל תוכלו בהחלט לסדר את היומן שלכם באופן עצמאי. בשורה התחתונה, מדובר באפיק מקצועי מעולה וזה משהו ששווה לחשוב עליו!

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail