למה כדאי לכם להירשם אל לימודי נדל"ן?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

תחום הנדל"ן הינו תחום עם המון ידע ויש בו רווחים רבים ואפילו יפים מאוד. רבים מעוניינים להיות סוכני נדל"ן, לדעת לשווק נכס בצורה נכונה, לדעת למצוא את ההזדמנויות החזקות ביותר. כל אלו הם נושאים חשובים מאוד שיש צורך ללמוד, להבין בהם והם נלמדים היטב בלימודי נדל"ן. ריכזנו עבורכם מספר נושאים חשובים אשר נלמדים בלימוד נדל"ן כיום ונחשבים לנושאים אשר כל סוכן נדל"ן חייב לדעת היטב.

לנהל עסק כסוכן נדל"ן עצמאי

סוכני הנדל"ן כיום למעשה מתווכים בין נכסים חדשים וישנים לבין הקונים. רוב סוכני הנדל"ן הם עצמאיים ולכן עליהם ללמוד להגדיר נכון את העסק שלהם. עליהם לדעת לאיזו אוכלוסיה הם פונים, מה הנכסים הנכונים עבורם ובעצם לנבות ולהתאים את הנכס הנכון לפי רצונותיו האמיתיות של הלקוח. על מנת שיוכלו לתת ערך ללקוחות שלהם ולהוציא אותם מרוצים, עליהם ללמוד את הנושאים הללו בצורה טובה בלימודי נדל"ן.

ידע רחב בשיווק נכסים

בעבר, סוכני הנדל"ן שהו במשרד ופרסמו נכסים בעיתון או במשרד עצמו ולקוחות היו מגיעים לקבל מהם שירות. כיום, בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, שיטת השיווק השתנתה וכעת עליהם לדעת איך לשווק נכון נכסים גם בפייסבוק. עליהם להכיר את הכלי הזה בצורה הטובה ביותר על מנת למנף אותו ליצירת עסקאות נדל"ן מוצלחות. זהו כלי חובה כיום עבור סוכני נדל"ן ולמעשה רוב העסקאות קורות בתוך הפייסבוק מידי יום. הפייסבוק מאפשר לסוכנים להגיע לקהילות רחבות של אנשים בכל הארץ. 

ידע פיננסי

כמעט כל דירה כיום שנקנית בארץ, מתלווה אליה משכנתא. כמעט ולא ניתן להתחמק מזה כיום. על סוכן הנדל"ן לדעת היטב מהי משכנתא ומהי הפרצדורה שצריך הקונה לעשות בעת קניית דירה. זיכרו, סוכן הנדל"ן הוא זה שמוביל את הקונה למציאת הנכס הנכון ולכן עליו להיות בעל ידע נכון, בייחוד בכל נושא המשכנתאות אשר זה מה שיוביל את הלקוח בסופו של דבר לסגור עסקה. 

צילום נכסים בצורה איכותית באמצעות הטלפון הנייד

אין יותר טוב ממראה עיניים, אבל ברשתות החברתיות זה פועל עם תמונה. לכן, כחלק מלימודי הנדל"ן תלמדו איך מצלמים נכס נכון, מה חשוב לצלם, מה חשוב להראות ואיך התמונה היא מדויקת ביותר, כך שהקונים ירצו לבוא ולראות גם בעיניים. יש לכך חשיבות גדולה מאוד כאשר משווקים נדל"ן.

ניהול משא ומתן מוצלחים

אחד מהנושאים החשובים ביותר הוא ניהול משא ומתן מוצלחים. כחלק מלימודי הנדל"ן תלמדו מהו משא ומתן, איך מובילים אותו בצורה נכונה, איך מנהלים משברים בתוך משא ומתן עם לקוחות. כל אלו נושאים חשובים מאוד שסוכן נדל"ן חייב לדעת. אלו נושאים אשר לומדים בקורס נדל"ן בפירוט ומתנסים בהם באמצעות סימולציות. 

כמה זמן נמשכים לימודי נדל"ן?

לימודי נדל"ן הם לימודים אשר בהם לומדים נושאים רחבים מאוד. עם זאת, לימודי נדל"ן הם אינם לימודים ארוכי טווח ונמשכים על פני מספר חודשים. בכל קורס כזה תלמדו את הדברים החשובים ביותר והעיקריים ביותר על מנת שתוכלו לצאת לדרך כסוכני נדל"ן עצמאיים.

פרקטיקה ויציאה לשטח

אחד הדברים החשובים בנדל"ן הוא להכיר את השטח הנדלני. כחלק מלימודי הנדל"ן, תצאו לשטח, תראו נכסים שונים ומגוונים, תבינו איך מנהלים משא ומתן עם לקוחות ותתנסו בפועל. החשוב הוא ללמוד מהניסיון וליישם, זו הדרך הטובה ביותר ללמוד את התחום על בוריו ולהצליח בו.

לסיכום, אם נדל"ן הוא משהו שתמיד עניין אתכם והייתם רוצים לדעת עליו יותר, כדאי לכם לברר על לימודי נדל"ן אשר יקנו לכם ידע רב ומקצוע נהדר.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail