רגע לפני שאתם רוכשים את הדירה הבאה שלכם, מה עליכם לבדוק?

המלצות
מקצועיות זה שם המשחק
אחת הסיבות המרכזיות בגללן נרשמתי לקורס היא המקצועיות, שראיתי כבר מהמפגש הראשון. אותה מקצועיות שנשמכה לאורך כל הקורס בכל נושא...
קורס השקעות נדל"ן היה פרקטי מאוד ופתח לי את חוט המחשבה
חייב לציין כי אני סובל מבעיות קשב וריכוז נוראיות . בקורס השקעות נדל"ן של זמן לנדל"ן מצאתי את עצמי מרותק...
שדרוג של ההכנסה – פתח לאפיק הכנסה נוסף
מאוד נהניתי מהקורס, חבל שהסתיים!בכל שיעור הרגשתי שאני בשלה יותר לביצוע עסקאות בתחום הנדל"ן. תודה לכם "זמן לנדל"ן" פתחתם צוהר...
לאתר את הדירה הנכונה במחיר שהינו מתחת למחיר השוק
הכלים שרכשתי בקורס עזרו לי מאוד בלאתר את הדירה הנכונה במחיר הנכון ובהתנהלות מול הבנקים, מול מתווכים. שיפוצניקים ועו"ד.הייתי  מרוצה מאוד...
ביצעתי שתי עסקאות מאז שסיימתי את הלימוד
" עברתי את הקורס לפני כשנה וחצי ומאז התחלתי ליישם בזמני הפנוי את כל הכלים החשובים שרכשתי בקורס. החומר הועבר בצורה...
משקיע מבין וחכם בעולם הנדל"ן
תודה יבגני ואלעד על חוויה מעשירה, אשר הוסיפה לי ידע רב המצייד אותי בכלים המניידים אותי מתופעת "גולשי הגלים" בתחום...

חושבים על רכישת דירה יד שניה או אפילו רכישת דירה חדשה מקבלן? השלב הקצר הזה שאחרי קבלת אישור האכלוס ולפני שאתם מאכלסים את הדירה בפועל, הוא השלב הטוב והנוח ביותר לבצע את כל הבדיקות הנדרשות בכדי להבטיח לעצמכם עשורים שלמים של נחת ורוגע בדירה החדשה שלכם. בשורות הבאות נפרט מספר בדיקות חשובות שכדאי לבצע בכל מקרה, לבטח כאשר מדובר בדירת יד שניה, אך לא רק.

בדיקת בדק בית

בדיקת בדק בית היא אולי הבדיקה החשובה ביותר שעליכם לערוך לפני שאתם נכנסים לדירה חדשה או יד שניה. במסגרת הבדיקה נבדקים למעשה כל האלמנטים בדירה ברמה הנדסית, אסתטית, פונקציונלית ומבנית בכדי לאתר את כל ליקויי הבנייה הקיימים ולהבטיח שלפחות לא קיימות בעיות קריטיות בתחומי הבטיחות והאסתטיקה. הבדיקה מבוצעת על ידי מהנדס בניין ובסופה יימסר לכם דו"ח בדיקה שמשמש כראייה משפטית בבית משפט, במידה ותאלצו לצאת למאבק משפטי סביב מצב הדירה. בדירות חדשות, מהווה בדיקה זו גם תנאי לקבלת אחריות מורחבת בהתאם לחוק המכר, ולכן חשוב וכדאי לבצע את הבדיקה לפני כל אכלוס דירה ולכל היותר עד תום השנה הראשונה מאז הכניסה לדירה.

בדיקת נזילות מים

בדיקה זו היא חובה ברכישת דירה יד שניה. דירה יד שניה יכולה להיראות באמת נפלא אלא שאת החלקים הפחות יפים שלה אתם לא תראו, מכיוון שהם נסתרים אי שם בתוך הקירות ומתחת לבלטות. אלו הם כל סוגי התשתיות שמשרתות את הבית כבר שנים ארוכות וללא ספק עבור תהליך של שחיקה ובלאי. בדיקת נזילות מים היא בדיקה שמיועדת להבטיח לכם שהצנרת בבית תקינה ושאין חשש לפיצוץ צנרת או ליצירת תנאים של עובש ורטיבות. בדיקה זו מבוצעת על ידי חברות המתמחות בשירותי אינסטלציה למיניהם ומומלץ למצוא חברה מקצועית המתמחה בשירותי איתור נזילות עם המלצות מקצועית לביצוע הבדיקה, ולא להסתפק בשרברב השכונתי.

בדיקה רגולטורית

את הבדיקה הזאת אתם רוצים לעשות בכלל לפני שאתם חותמים את שמכם על מסמך או חוזה כלשהו ולפני שאתם מעבירים סכום כסף כלשהו למישהו. אתם רוצים לוודא שהאדם מולו אתם מתנהלים הוא אכן הבעלים החוקיים של הדירה, שהדירה אינה משועבדת או ממושכנת לבנק כלשהו או לכל גורם אחר, שהזכויות רשומות במלואן בטאבו ושכל העניינים המשפטיים מסודרים עד הסוף סביב הדירה. בכדי להבטיח את מהימנות ויעילות הבדיקה, כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין ולכל הפחות איש מקצוע המציע בדיוק את השירות הזה של בדיקה רגולטורית לפני רכישת דירה.

בדיקה חשמלית

כמו כן, בעיקר בדירות יד שניה מיושנות, כדאי לבצע בדיקה חשמלית לדירה, לוודא שהיא מוארקת לאדמה, שלוח החשמל מחווט בצורה מקצועית ובטוחה ושלא קיימות בעיות חשמל שיעמיסו עליכם תקלות חוזרות ונשנות לאורך שנות המגורים שלכם בדירה החדשה.

צור קשר

למידע נוסף על זמן לנדל”ן

072-2200800

[email protected]

סגור



    תחומי עניין

    מסלול הכשרה אינטרנטי- השקעות נדל''ן
      

    חייג
    חברת לבניית אתרים בניית אתרים
    Call
    Mail